De cand m-am decis sa-mi fac blog si pana am scris prima postare au durat vreo cateva saptamani. In tot acest timp mi-au venit in minte nenumarate idei de subiecte pe care le-as fi putut scrie pe blog. Acum e un amalgam in capul meu. Pe o parte dintre ele mi le-aduc aminte, dar ma tot gandesc la ce se asteapta oamenii de la mine. Ma refer aici la ce stil sa abordez. Cei care ma cunosc stiu ca am un stil mai sarcastic, unii stiu ca am lucrat o perioada la Can Can, deci poate se asteapta la postari tabloidizate, altii stiu ca am lucrat la Monitorul de Sibiu, unde adesea scriam articole lacrimogene. Cred ca cel mai bine ar fi sa le scriu asa cum imi vin in minte, apoi cititorii mei vor tria. Apropo, si personalitatea mea e la fel. Acum sunt vesela, acum sunt trista, asa ca daca vi se vor parea diferente mari de la o postare la alta, sunt tot eu. Se pare ca am mai multe personalitati. Atata timp cat nu se numeste schizofrenie bipolara, eu zic ca-i de bine!

