Asta se intampla in supermarket-urile din Sibiu, dar aurul nu este pe rafturi ci pe mainile vanzatoarelor! Daca mergi la un magazin mai micut de cele mai mult eori nu este coada, dar la un hipermarket e inevitabil. Si cum stateam eu la coada la Carrefour, imi tot plimbam ochii cum manevra vanzatoarea produsele clientilor. Am ramas socata ca totusi avea viteza, desi ii atarnau pe degete, incheietura mainii care era destul de firava, si pana aproape de cot, inele, respectiv bratari. Nu cred ca toate bratarile erau din aur, sincer nu prea ma pricep, dar erau multe poate o fi fost si din aoileu ma tai in tabla, dar luceau, nu gluma. Si vanzatoarele mai spun ca se muta dintr-un loc in altul, adica de la un supermarket in altul din cauza ca nu sunt bine platite. Si eram mirata cum de-si permit sa-si umple mainile cu aur, sa miroasa a parfum scump si sa-si vopseasca parul in trend. La care sotul meu imi da o explicatie la care nu ma asteptam. Cica probabil astea-s probabil de la tara, iar la poienari e o traditie si o mandrie sa ai aur cat mai mult pe tine! Hmmm, ca la zei! Zeitele poienarite din supermarket, ce tare suna! Promit o alta postare cu aurul purtat de bebelusi!

