Astazi l-am chemat pe doctorul pediatru Calin Metes acasa. Motivul: Karina racita si n-aveam chef sa ies cu ea la minus 20 de grade ca-i inghetau mucii in nas. Am decis sa scriu nu pentru a-i face reclama, n-a fost fiica-mea pe moarte si el a adus-o printre cei vii. Ci din contra. Daca alti medici s-ar fi deplasat acasa pe bani grei, li se parea normal sa justifice suma prin zeci de diagnostice si tratamente. Dr. Metes a fost foarte sincer si sarcastic, asa ca Dr. House. Ne-a zis ca n-are mai nimic si sa nu ne mai speriem ca e f bine copila. Si-mi facusem eu o lista lunga, ca romanu, ca daca tot vine si-i dau bani sa le rezolve pe toate. Mi-am dat seama ca intr-adevar exageram. Wow, am recunoscut! Deci nu mai cred ca doar medicii aia care-ti scriu 10 boli isi dau interesul, ci mai degraba te sperie. Ma refer aici cand chiar nu-i vorba de ceva grav. Nu sunt de acor cu medicii grabiti care fac un consult de 2 minute si te flituiesc, majoritatea o fac cand mergi la stat. Dar cand mergi la cabinetul privat, toti au tendita de a exagera, ca na dai niste bani si ei trebuie sa-i justifice cumva. Apa-i de cat sa-mi dea o reteta kilometrica prefer sa-mi zica sa merg linistita acasa. Dar vorba aia mai bine sa n-ai nevoie de doctori. Eu cam am, cred ca am intrat in anul mortii!

