Karina, fiica mea, implineste in curand 7 luni. De fiecare data cand mergem cu ea undeva, lumea ne intreaba mirata de ce nu i-am pus cercei in urechi. La inceput ne-am gandit ca-i prea mica, apoi am zis ca poate-i prinde cu manutele si-si face rani la urechi. Acum insa nu sunt decisa daca sa-i fac sau nu. Mie de exemplu nu-mi prea place sa port cercei, dar parintii mei mi-au facut gauri in urechi. Cred ca e mai bine sa o las sa creasca si cand va putea decide, sa-si faca ea de bunavoie. Voi ce credeti? Am vazut parinti care deja isi transforma copiii in niste „vitrine”, asa ii numesc eu pe copiii impopotonati cu tot felul de bijuterii la cateva luni. Au cercei, fetele doi, baietii doar unul, lantisor la gat, bratara la mana, dar neaparat sa aiba numele posesorului gravat pe ea. Si ne mai hlizim la pozele in care pitipoancele si cocalarii isi etaleaza aurul de le spanzura gatul si au cercei prin nari, urechi, sprancene, buric si altele ca nu mai continui lista. Nu zic ca-i rau sa poarte bijuterii, dar nu sa o sufoci de mica cu tot felul de nebunii si apoi cum scria o comentatoare te trezesti ca vine acasa fara ureche din cauza hotilor. In timp ce scriam mi-am adus aminte de un caz cand o mamica posta pe internet poze cu fiica ei de 12 ani, nud. Fata era atat de fardata incat ii dadeai vreo 18. Politia s-a autosesizat, deci clar ca nu era in Romania, si a verificat daca nu-i vorba de pedofilie. Si repesctiva mama spunea cu atata nonsalanta ca este fiica ei si ii poate pune ce vopsea vrea ea in cap si daca are acordul ei poate sa apara si dezbracata pe net. Bineinteles ca a fost sanctionata.

