De felul meu sunt darnica, dar cand vine vorba despre haine sau parfumuri, parca mi se rupe sufletul cand dau cate ceva. Am haine si din clasa a VIII-a. Avantajul meu a fost intotdeauna ca nu mi-am modificat prea mult greutatea. Ieri insa am facut un sac sa-l dau…sau sa-l pun la pastrare. Parca tot nu ma indur sa ma despart de ele. Cand ma uit la cate o bluza sau o pereche de blugi din vremurile cand eram tanara si nelinistita, parca ma binedispun. N-am pastrat acum chiar toate pijamalalele, sosetele sau chilotii din scoala generala, dar totusi sunt muuulte, spre disperarea sotului meu care mereu trebuie sa mai improvizeze un nou dulap pentru garderoba mea. Si acum suntem doua fete in casa. Uneori mi-as dori sa le dau unei adolescente deoarece mi-aduc aminte de perioada cand aveam numai un parfum sau cateva bluze de discoteca. M-as fi bucurat la vremea aceea sa primesc haine, dar mai ales cosmetice. Imi zicea cineva ca trebuie sa faci cadou ceea ce-ti place tie. Eu mereu cand vreau sa ofer un parfum unei femei, merg, il cumpar, si acasa ma razgandesc! :))Am o colectie impresionanta de parfumuri. Apropo, oare ce termen de garantie au parfumurile desigilate?Una peste alta, cica e benefic sa-ti schimbi garderoba, e un nou inceput. Altii spun ca daca dai, Dumnezeu iti da? Oare sa fie asa?

