Am primit o leapsa de la Mihaela si m-am gandit sa o onorez deoarece mi s-a parut foarte interesanta si fiind noua prin blogosfera oamenii vor avea posibilitatea sa afle mai multe despre mine.  Este vorba desopre Chestionarul lui Proust.

1.      Principala mea trăsătură: spontaneitatea

2.      Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un barbat: sa fie sigur pe el

3.      Calitatea pe care o prefer la o femeie: Ambitia

4.      Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei: ca sunt alaturi de mine la bine si la greu

5.      Principalul meu defect: Emotivitatea

6.      Îndeletnicirea mea preferată: scrisul

7.      Fericirea pe care mi-o visez: E scrisa-n stele!

8.      Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Sa raman fara prieteni

9.      Locul unde aş vrea să trăiesc: în China

10.  Culoarea mea preferată: crem

11.  Floarea care-mi place: crinul alb

12.  Pasărea mea preferată: porumbelul

13.  Prozatorii mei preferaţi: Eliade, Gogol

14.  Poeţii mei preferaţi: Minulescu, Eminescu, Nichita Stanescu, Bacovia si intr-o perioada mi-a placut Rimbaud.

15.  Eroii mei preferaţi din literatură: Eroul meu preferat nu are nume, este vorba despre ciobanasul din balada Miorita

16.  Eroinele mele preferate din literatură: Nu mi-a ramas niciuna in minte

17.  Compozitorii mei preferaţi: Florentin Delmar

18.  Pictorii mei preferaţi: Monet

19.  Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Nu am.

20.  Ce urăsc cel mai mult: ipocrizia

21.  Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere: Cumpatarea

22.  Cum aş vrea să mor: intr-o secunda, fara dureri

23.  Greşelile care-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: greselile celor dragi

24.  Deviza mea: “Carpe Diem”

Dau mai departe leapsa Adei , lui Carmen, lui Calin, Claudiei si lui Andy

