Nu, n-am facut armata, dar am si eu amintiri din armata! De multe ori imia duc aminte de perioada cand lucra tatal meu in armata. Mi-aduc aminte ca eu credeam ca laptele praf nu este dulce, asa era cel pe care-l primeau soldatii, dar si eu uneori acasa! Biscuitii mei preferati devenisera pesmetii, iar cea mai buna dulceata era marmelada! Da, asa e, se cam fura in armata! De fapt, cred ca asa sunt obisnuitii romanii, daca lucreaza undeva, sa aduca si acasa cate ceva! Stiu ca ieseam afara cu cate un pesmet in mana si copiii de la bloc ma intrebau de unde am eu biscuitii aia, iar raspunsul era de la magazie sau de la G.A.Z. Asa il auzeam eu pe tata, ca am fost pana la G.A.Z (Gospodaria Agro-Zootehnica) sau pana la magazie. Acum am inteles ca s-au desfiintat GAZ-urile, sau chiar unitatile militare cu totul. Asa ca nu se mai pot fura oua proaspete, carne care de fapt ar fi trebuit sa fie in portia soldatului si altele…

