Intotdeauna mi-am dorit sa fac afaceri. N-am reusit pana acum, dar acum chiar imi doresc sa-mi deschid o afacere. Discutam cu cineva referitor la subiectul acesta si-mi spunea ca pentru asta trebuie sa ai spirit de afacerist. Avea dreptate in mare parte. Intr-adevar sunt persoane „afaceriste” care au asta in sange. Se invart, se dau peste cap si fac tot felul de afaceri, unele mai profitabile, altele nu prea. Aceste persoane se gandesc tot timpul cum sa faca sa scoata bani. Eu nu vreau neaparat asta, ci si satisfactie de pe urma afacerii. Mi-aduc aminte cand eram mica mergeam cu fratele meu pe un camp din comuna unde locuieste bunica mea. Acolo gaseam zilnic garofite si ciuperci. Si mereu ne gandeam sa le culegem si le vindem in piata, la oras. Deci am si eu spirit de afacerista?! :))

