In seara asta am vrut sa scriu ceva amuzant pe blog, dar din pacate mi-a pierit cheful. A fost o seara neasteptat de agitata. N-am mai patit asa ceva in viata mea. O sa va spun pe scurt, ca inca sunt extrem de agitata si nu-mi pot pune cap la cap ideile. Deci, cred ca am mai scris de Bianca, coafeza. Ea locuieste provizoriu cu noi, o cunosc inca din copilarie. A lucrat vreo doua luni la coaforul Charme din Sibiu. La negru. In prima luna i s-au dat ceva banuti, in a doua nu. Si pentru ca nu i s-au dat bani, noi, dar si alti cunoscuti i-am spus sa-si apere drepturile, chiar sa mearga la ITM. Maria Bacila Apetrei, patroana coaforului, a avut chiar tupeul sa-l sune pe sotul meu Calin sa-l intrebe de ce o tinem in casa, iar azi, pe la ora 18.00 a venit cu doua matahale si a intrat cu forta in casa la noi. Eram acasa eu, fiica mea Karina si Bianca. Am tras o mare sperietura. Cand i-am vazut pe cei doi care pareau de etnie rroma, si pe care ea zicea ca i-a platit cu 30 de milioane de lei ca „sa ne faca felul”, am incremenit. Cica mai bine le-a dat lor 30 de milioane decat 45 milioane la ITM. Nu-mi puteam lua ochii de la fiica mea si am pus mana repede pe telefonul fix si nici nu-mi dau seama cand am sunat la 112 si ce repede vorbeam. Cand au vazut ca eu chiar vorbesc cu un politist au luat-o la fuga pe scari spunandu-ne ca ne asteapta ei non-stop in fata casei, dar si pe sotul meu cand vine la lucru. L-au sunat si pe el pe mobil sa-l ameninte. Ce credeti ca a spus politistul la care mi s-a facut legatura? Ca doamna, au iesit din casa? Zic acum cand vorbesc cu dvs coboara scarile, dar au spus ca stau in fata casei. La care el zice ca pot sta aia si o luna i fata casei, ca ei ce sa faca? Ca daca nu mai sunt in casa, nu le pot face nimic. Mai mult, cica chiar aveti nevoie sa iesit din casa? Doamne fereste, nu-mi venea sa cred ce aud. Cum sa zici asa ceva. Si cand a vazut ca insist, cica pot trimite pe cineva sa verifice, dar nu poate sta acum in fata casei tale. Ok, numai primarul Johannis poate avea politist la poarta daca-i amenintat cu moartea pe telefon, noi, astia mai mici, pot intra matahalele inc asa peste noi. La naiba! Maine merge sotul meu la politie sa depuna plangere. Sa speram ca va fi bine. N-am mai trait niciodata sentimentul asta, mai ales ca noi am picat si nevinonati in toata situatia asta.

