Daca tot au napustit malacii peste mine in casa, ar trebui sa ma apuc de karate. Dar am gasit o metoda mai buna. O carte – Ritualuri si secretele Magiei, semnata de Mama Lucica. Le fac vodoo. Glumesc! Dar chiar am aceasta carte. Am luat niste carti de la anticariat si le vindeau la pachet. Cinci carti, 5 lei. Pentru ca in pachet erau 2 pe care le vroiam neaparat, am luat pachetul in care se afla si cartea Mamei Lucica. Normal ca am rasfoit-o. Curiozitatea e mare, iar eu mai demult chiar eram pasionata de parapsihologie, insa n-am rasfoit pana acum o carte din magie. Va redau mai jos „juramantul” vrajitoarelor. Sau cel putin asta cred eu ca este. Sa va amuzati copios! Greselile sunt mot a mot din cartea care este! Te invoc pe tine Marea Zeita a vietii, Mama noastra a toti, astfel incat sa-mi permiti de a face parte din grupul tau de copii dragi. Oh, tu frumoasa si mareata zeita care esti cunoscuta sub numele de Brigid, Astharte, Diana, Hecate, Melusina, Afrodita, Isis, si multe altele, te implor sa-mi acorzi aceasta ultima favoare de a fi in serviciul tau pe viata. Promit sa urmez regulile Legii tale care este de a iubi toate creaturile vii si de a-i respecta pe altii si bunurile lor. Promit de a trai dupa perceptele sacre, nefacand teama nimanui, oh, tu, care esti regina incontestata a vrajitoarelor primeste-ma, tit deschid inima si sufletul meu astfel incat sa poti judeca adevarul juramantului meu. Asa sa fie!”
Ei si cica acum asezati-va cateva minute pentru a savura impactul juramantului pe care l-ati fact, luat-va cupa si beti lent in sanatatea zeitei. Acum, oficial, sunteti vrajitoare!

