Am foarte multi tineri in lista de messenger. Multi liceeni deoarece am avut un proiect cand lucram la ziar si sunt obisnuita sa primesc mass-uri gen vrei sa facem schimb de liste. Si un anume sorin cu multi de x, de  6 si de 9 imi scria zilele trecute daca vreau sa facem schimb de …fluide. El mi-a scris de vreo cateva ori, dar eu cand vedeam inceputul inchideam direct gandindu-ma ca mi-a scris sa facem schimb de liste. Dar pentru ca a scris mesajul de multe ori l-am citit si eu pana la urma. Nu mi-a venit sa cred ochilor ce citesc: vrei sa facem schimb de fluide?, mesaj inconjurat de rasete, aplauze si alte animatii disponibile pe messenger. Dar primul mesaj a fost doar inceputul, ca i-am dat apa la moara. Si Sorinel a prins aripi, cand i-am raspuns ca in ce ar consta acest schimb si cat de profitail ar fi pentru mine. S-a blocat! Dupa cateva minute, timp in care probabil s-a gandit, imi spune ca normal ca e profitabil, ca-mi ofera senzatii tari. Ok, zic eu. Si unde-mi poate oferi aceste senzatii, referindu-ma la locatie. La care el, paiiii, nu stiu…Bine ca aceste mesaje ale lui erau scrise cu nuj si cu multe alte chestii pe care eu abia le-am putut descifra. In fine, ideea era ca le trec multe idei prin cap, dar au curaj numai in lumea virtuala sa le dea frau liber, unde nu-i poate vedea nimeni, nu-i cunoaste nimeni. Pusi in fata faptei, sunt mielusei.

