Ana m-a rugat sa-i citesc ultima postare. Am facut-o cu mare placere, chiar asteptam sa-mi mai linistesc gandurile cu scrierile ei. M-am intristat insa de ce am gasit acolo. De fapt, eu sunt obisnuita cu astfel de cazuri, lucrez de ani buni in presa unde oamenii cer ajutor presei cand se afla in situatii disperate si autoritatile nu-i ajuta. Stiu ca „dandu-i la ziar” se mai misca lucrurile. Revenind, Ana a descoperit insa o fetita foarte talentata, pe Maria, de doar 9 ani. Micuta a participat la preselectia pentru Festivalul Sanremo JR., dar nu are suficienti bani ca sa-si confirme participarea. Pai ce fac Ministerul Tineretului si alte institutii care sunt obligate sa ofere suma de 1000 de euro pentru ca micuta talentata sa poata participa la acest festival si sa duca renumele Romaniei peste hotare? Va redau cateva randuri scrie de Ana pe blogul sau. A fost o preselectie severa, cu multe tari participante. In urma cu putin timp a primit un telefon prin care era anuntata ca este asteptata la Sanremo. Vestea care i-a deschis aripile a fost insa urmata de un mare „dar”. Trebuie sa confirme participarea si, pana la sfarsitul acestei luni, sa trimita 1000 de euro. Regulamentul spune transant : nu trimiti banii, nu poti participa, chiar daca ai fost selectat. Mama Mariei nu dispune de acesti bani dar refuza sa se gandeasca la faptul ca vor fi nevoite sa renunte.
Cei cu suflet mare pot face donatii in contul de Lei deschis la Banc Post COD IBAN Galati RO 57 BPOS 1800 300 5977 RON 01 Titular cont Catalina Lovin (mama Mariei)

