Am o mare problema, care a devenit cronica in ultima perioada. Cunosc multi oameni, fiecare se prezinta, retin multe date despre ei, dar numele, ioc. Am zis ca a fost o intamplare, dar se pare ca nu este. Stiam ca am aceasta problema cu numele personajelor din cartile citite, dar cu persoanele reale, nu. Semn de batranete, si totusi nu. Spun asta deoarece daca vad o persoana pe strada pe care am vazut-o doar in treacat pe undeva, imi exersez creierul pana cand o localizez. Si-mi iese, dar cu numele…n-am reusit inca. Sau daca vad un actor care mi se pare cunoscut, nu ma refer la cei celebri, ma apuca niste nervi pana cand reusesc sa-mi amintesc de unde-l stiu…bineinteles dintr-un alt film, nu ca am baut vreo cafea cu el (ea). Cu numele nu-i chiar asa grav, dar ma ridic de pe scaun ca vreau ceva si pana la frigider uit ce vreau. Hmm, alzheimer?

