Am vrut sa scriu de aseara aceasta postare, dar aveam burta prea plina.  Nu, n-am sarbatorit Ziua Indragostitilor, ci Anul Nou Chinezesc. Mancare din belsug, atmosfera frumoasa, o adevarata desfatare. Daca nu pot locui in China, macar merg intr-un coltisor care-mi aduce aminte de ea. Restaurantul chinezesc Beijing din Sibiu. Nu sunt impotriva Zilei Indragostitilor si sa fim seriosi, desi o contesta majoritatea, cati sarbatoreau sau macar vorbeau de Dragobete pana sa fie „importata” aceasta zi de la americani. Eu cred ca orice prilej de sarbatoare este binevenit. Stiu ca unii spun ca nu trebuie o zi anume in care sa-ti declari iubirea, dar in era in care traim, unde alergam cat e ziua de lunga si stim numai serviciu-casa, e bine sa ne mai scoata cate o astfel de sarbatoare din rutina zilnica. Parerea mea, nu atuncati cu pietre!

