Daca pana acum am auzit doar barbati laudandu-se cu lista lor lunga de cuceriri de-a lungul vremii, uite ca azi am avut ocazia s-o aud si din partea unei femei. O tanara de liceu povestea cu sarcasm ca ce „fraiere” are in clasa, ca unele sunt chiar virgine cand altele au depasit lista de 20! Eu fac pe nevinovata si intreb 20 de ce, tot mai speram sa nu fie ce credeam eu. Raspunsul a fost insa cel neasteptat: adica are 20 de barbati la activ, fata, nu intelegi? Si mi-am amintit de vremea adolescentei mele, cand daca se afla ca una dintre colegele mele si-a inceput viata sexuala, nu era apreciata, ci parca intr-un fel desconsiderata. Tuturor parca ni se parea ceva schimbat la respectiva persoana! Desi, sa fim seriosi, daca ti-ai inceput viata sexuala nu se observa nimic fizic, la exterior ma refer, noua ni se parea ca parca i-a mai crescut putin fundul, i s-au lasat sanii sau te miri ce. Auzisem si noi… Dar parca era mai bine de cat sa ne laudam cu lista lunga de cuceriri pana la varsta de 18 ani! Sau poate exagerez eu si nu conteaza cand iti incepi viata sexuala sau nu exista o limita de barbati. Nu stiu…Nu ma apuc sa fac o lista ca poate aflu ca nu mai sutn in trend!

