Cand eram mica, abia asteptam ziua de 8 Martie ca sa-i cant mamei mele cantecelul De ziua ta, mamico! si bineinteles i-l scriam si pe-o felicitare care era cireasa de pe tort la cadoul pregatit cu cateva luni inainte, special pentru ea. Cu toate acestea, maruntisurile pe care i le cumparam erau intotdeauna binevenite si pentru mine. Adica ii luam ruj, ca stiam ca ma dau si eu, adica il fur si-l foloesc, oja, parfum, etc…. Astazi, mi-am dat seama ca la randul meu am devenit mamica, iar anul viitor, fiica mea imi va putea, poate, fredona un pic din acest cantecel. Cred ca o sa lesin de bucurie!Desi astazi ne-a dat o prima trezire pe la ora 2.00, nu m-am suparat. Mi-era asa drag s-o privesc, iar toata ziua parca a stiut ca e ziua noastra, a femeilor, si a fost parca mai dulce decat de obicei. A mancat tot…A dormit…iar eu nu-mi puteam lua privirea de la chipul ei angelic, ma gandeam cum m-a putut D-zeu binecuvanta. La multi ani tuturor femeilor, fetelor si mamelor!

