Pe langa blogurile pe care le citesc zilnic, mai arunc cate un ochi si prin blogsibiuindex. Ma minunam ieri cate bloguri sunt cu mancare, despre mancare, dar si, logic, despre operatii estetice de indepartare a grasimilor. N-am nimic cu cei care gateasc, dar cred ca trebuie sa ai o rabdare de fier sa pozezi fiecare actiune a prepararii mancarii, si nu oricum. Ingredientele trebuie puse in cele mai scumpe farfurii din casa, ca doar na, trebuie sa dea bine si neaparat trebuie sa fie garnisita cu verdeata. Eu nu pot intelege persoanele astea. Dupa ce ca o mancare pe care oricat te-ai grabi s-o faci, in afara de cele care le bagi la mirounde, iti ia minim 2-3 ore, sa mai stai si sa o mai si pozezi si apoi inca vreo ora-doua sa scrii de ea pe blog! Traim ca sa mancam sau mancam ca sa traim! Eu sunt adepta celei de-a doua variante. Mai ales cand fac eu cate o chestie complicata si-mi ia 2 ore si in 5 minute e gata mancata, mor. Mi se pare asa o pierdere de timp sa faci tot felul de minunatii, nu contest ca-s bune, dar parca nu merita efortul. Iar cireasa de pe tort e ca am gasit blogul unei tipe care spunea ca tocmai si-a facut abdominoplastie, iar in coloana din dreapta se lauda cat gateste si mai ales ce gateste. Cred ca sunt mult mai mutle lucruri frumoase pe care le putem face decat sa stam inchisi in bucatarie, in mirosuri peste mirosuri, ore intregi. Parerea mea…ca doar nu ami traim vremurile bunicii…Uitasem ceva. Tot pe un blog citeam cum o tipa cica se plictisea si s-a gandit sa faca un tort. Si cica a facut ceva „simplu”. Si era ditamai tortul cu un teren de fotbal, pentru un copil era facut, exact ca in magazin.

