Dupa ce am postat articolul in care spuneam ca mi-e dor de mare si de Vama Veche, mai multe persooane mi-au scris ca nu se asteptau sa-mi placa Vama Veche, ca nu par genul. Hm. De obicei mie imi place sa surprind, dar si sa fiu surprinsa. Nu-mi plac persoanele care sunt “ca o carte deschisa”. Spun totul despre ele, stii si ce au mancat, ce le place, ce nu le place, etc. De exemplu, mie imi plac mult suprizele, insa am si momente in care-mi pregatesc totul cu tactica. Cred ca este foarte frumos ca o persoana care ti se pare foarte timida se te suprinda in pat sau stiu eu cu alte ocazii. Cred ca esti mai incantat decat daca te-ar fi pregatit dinainte. Parerea mea. Problema e ca foarte multe personae au ganduri, fantezii, dar nu le dau frau liber. Cred ca este o prostie. Unele personae au mustrari de contiinta si-si pun intrebari de genul: Vai, ce va zice despre mine?, Daca se va supara? Daca nu-i place? Etc. Incercarea moarte n-are! Cred ca ajungem apoi la o anumita varsta cand putem regreta ca n-am profitat de viata din plin. Si apropos, ca sa revin de unde am plecat, ca normal ca m-am lungit, aparentele inseala. Da, imi place Vama Veche, in egala masura merg si la o cabana cu toaleta in curte, la hotel de 5 stele, la o casa batraneasca si lista continua. Important este sa ma simt bine!

