Multe s-au mai intamplat de cand nu am mai scris pe blog. Multe lucruri frumoase, dar si urate. O sa incep cu cele urate, deoarece m-au marcat. Cand toata lumea ar trebui sa fie linistita alaturi de familia sa de Paste, pentru cea mai buna prietena a mea sarbatorile au fost insangerate. Tatal sau a fost injunghiat de un vecin cu 3 lovituri de cutit. Nu mi-a venit sa cred, mai ales ca ucigasul era vecin cu mine, de fapt cu parintii mei. Cine si-ar fi inchipuit ca la 80 de ani, cand ar fi trebuit sa-si petreaca batranetea linistit, acesta va ajunge dupa gratii. Iar tatal Mihaelei in ceruri. Desi n-am reusit sa ajung la inmormantare, mi-am adus aminte de toate serile de sambata in care-l uram pentru ca nu vroia s-o lase la discoteca, de nenumaratele dati in care i se parea ca ajungeam prea tarziu acasa. Am zambit. Mi-am adus aminte de acel om linistit, care nici macar nu putea ridica vocea la porietena mea. Doar bolborosea ceva ca sa-si descarce nervii. Si sa aud ca un cutit cu o lama de 30 de cm i-a stapuns de 3 ori toracele. Nu pot sa cred! Nici acum nu vreau sa cred ca exista atata rautate si cruzime in lumea asta! In urma cu cativa ani acestia au mai avut o altercatie care s-a lasat cu amenda, se pare ca de la o bucata de pamant. Oricum nu mai conteaza. Faptul e consumat si nu-mi vine in cap decat „Noi vrem pamant!”. Nu ma gandesc decat la toata suferinta lui, dar si a familiei sale. S-a tarat sa ajunga acasa sa ceara ajutor. N-a mai ajuns….Acum rudele sale incearca sa-i faca dreptate. Au multe piedici deoarece criminalul sustine ca a fost legitima aparare. Ca cica ar fi mers sa culeaga iarba si defunctul ar fi sarit la el. Greu de crezut…Acum crimnalul s-a predat, dar rudele nu inteleg daca acestia tot si-a recunoscut fapta, de ce n-a sunat la salvare sau sa fi anuntat familia. Oamenii legii nu mai vor sa asculte nimic, considera cazul clasa, mai ales ca s-a autodenuntat criminalul. Parca traim in jungla! Sa se odihneasca in pace si sper ca familia sa-i poate reda linistea!

