Desi poate o sa para un paradox, este cat se poate de real. Merg intr-un loc de cateva ori insotita de cineva, iar cand vreau sa ajung acolo singura, parca nu mai stiu adresa. Asta pentru ca niciodata nu sunt atenta pe unde merg, stiu ca sotul meu ma duce unde am nevoie. Si nu sunt atenta la detalii. Insa daca merg singura, e un mare chin sa tin minte adresa. Asta pentru ca m-am obisnuit sa ma uit aiurea, sa admir peisajul! Dar cea mai mare incercare pentru mine a fost acum vreo 2 ani, cand am fost la Strasbourg. Am fost singura si trebuia sa-mi gasesc hotelul, trebuia sa ajung la Parlamentul European. Dar bineinteles ca sotul meu nu m-a lasat la greu si mi-a facut o harta ca pentru blonde! De mare ajutor mi-a fost. Recunosc ca m-am impotmolit putin pana am gasit hotelul, dar l-am nimerit. In rest, totul a mers ceas! Eram asa de mandra de mine, pentru ca mai ales cand mergeam in strainatate, cand trebuia sa ne intoarcem la hotel, eu niciodata nu mai stiam drumul. Noroc ca nu eram singura. Unii ar spune ca sunt indragostita. Da, e si asta un motiv. Insa cel real este ca nu am orientare si sunt cu capul in nori!

