A sunat ieri mama mea sa-i spuna la multi ani Karinei de 1 iunie. Si am povestit noi cum ne distram, ce i-am mai cumparat. Si mi-am dat seama cat de egoisti suntem. Asta deoarece mi-a povestit ca a trecut, ieri, Bogdanel pe la ea. A venit sa-i dea niste oua sa manance si sa-l lase o jumatate de ora sa se uite la desene animate. Mi-au dat lacrimile, pentru ca si eu l-am cunoscut pe Bogdanel. O minune de copil cu parul blond, carliontat si cu ochii ca cerul. Vorbeste peltic si rade cu lacrimi de fericire. Se bucura de un ou, o felie de paine si sa nu mai vorbim de o ora petrecuta in fata televizorului, mai ales ca e color. Nu are acasa curent electric deoarece parintii n-au mai avut bani sa-l plateasca si le-a fost taiat. Locuieste cu parintii sai intr-o camaruta a unei case vechi. A dormit pe un pat cu paie pana cand parintii mei s-au indurat si le-au dat o canapea. Va dati seama ca nici ei n-au dat-o de buna, dar pentru ei e lux. Il compatimesc pe copil, deorece parintii sunt niste pramatii. Sunt alcoolici si ultimul ban il dau pe bautura. Imi pare asa de rau ca nu am o poza sa va atasez cu el, da prin iulie merg acasa si va promit ca va aduc. La toamna ar trebui sa mearga la scoala, iar parintii sunt tare nepasatori,. Le-a spus mama mea ca a auzit ca vor lua amenda daca nu-l vor da la scoala. Nu le pasa. Spun ca daca n-au niciun ban, de unde sa plateasca. Si va dati seama ca Bogdanel ar putea fi viitorul presedinte la tarii? Sau poate cel care va descoperi vaccinul impotriva virusului HIV sau cel care va face manuale pentru elevi. Dar nu va avea aceasta sansa. A iesit in lumea asta invers. Cu picioarele in fata din burta mamei si a supravietuit. Poate va intoarce lumea si va revolutiona tehnologia. Dar s-ar putea sa nu aiba aceasta sansa daca nu-l ajutam. Vreau prin acest articol sa incep o campanie prin care sa-l ajutam pe Bogdan. Cu un caiet vechi, poate niste hainute, un ghiozdan. Sa-i dam dreptul sa invete. Lucrusoarele o sa i le duc cand voi merge in iulie in comuna Straoane din jduetul Vrancea. O poza cu lacrimile de bucurie oferite poate de o cutie de carioci trimisa de voi, o sa va lumineze viata si sufletele. Mie mi-a luminat Craciunul cand i-am trimsi un pachet cu dulciuri, hainute si o masina de politie. Mama doar mi-a povestit bucuria provocata de acea masinuta si mi-a fost de ajuns. Stiu ca sunt multi copii in situatia lui, dar sa-l ajutam macar pe el daca l-am descoperit. Eu mi-as dori sa+i conving parintii sa+l lase vreo cateva saptamani la vara, la Sibiu. Sa vad ce pot face, ca stiu ca sunt reticenti, cred ca nu-l mai aduci inapoi. Nu ca vreun asistent social s-ar fi sesizat referitor la situatia lui.

