Nu mi-am recapatat virginitatea! Doar am regasit un gust dulce si bun al copilariei, pe care credeam ca l-am piedut. Cavit. Mai stiti acea ciocolata alba dulce acrisoara pe care ne-o dadeau parintii?Eu si fratele meu eram innebuniti şi stiam ca mama punea cutia pe frigider. Eu ma cataram in spatele lui si mai furam inca una fata de portia data de mama. Nu le mancam pe toate ca stiam de la ea „ca putem si muri daca mancam toata ciocolata”. Dar ieri, cand stateam la coada la Kaufland”, am vazut printre prezervative si batoane de slabit, Cavit vanilie. Wow, ce m-am bucurat. Am gasit o cutie interesanta, are cinci bucati si costa 1,7 lei. E fix acelasi gust si e facuta de Biofarm. Desi acum sutn adulta si am vazut scris negru pe alb ca produsul este recomandat adolescentilor si adultilor, insa doar 2 pe zi, normal ca le-am mancat toate!

