De cand sunt in Vrancea, nu m-am uitat la TV. In schimb, am avut parte de radio-şanţ. Vorbeau babele azi ca l-au dus la puscarie pe Dan Diaconescu de la OTV, cand, citez, „el saracul apara oamenii si vroia sa salveze tara”. Am crezut ca lesin de ras, dar aprofundand subiectul, am realizat ca respectivele batrane chiar credeau in el si in puterea sa de convingere. Una cu ochelarii pe nas si baticul intr-o parte mi-a spus rastit ca daca Diaconesu ajunge la puscarie, cei amarati ca ea nu vor mai ajunge la televizor sa+si spuna necazul. Am tot incercat sa+i explic ca si amaratii dau bani acolo ca sa apara la el in emisiune, dar nu a vrut nici in ruptul capului sa creada. O alta a crezut ca vor sa scape de el, de fapt Basescu vrea sa scape de el, de frica sa nu ajunga presedintele Romaniei. Asta mi s+a parut o teorie buna, ca se pare ca omul a prins tare bine la public, mai ales la cei care merg la vot ca n-au ce face acasa.

