Am scris acum ceva timp ca plec la Brasov. Am si fost si tare ma bucur brasovca am facut-o. Atunci nu v-am dat prea multe detalii, eram prea incantata ca-mi dadusem intalnire cu sotul meu acolo! Va spun acum. Este vorba despre proiectul “Colorează-ți comunitatea!”, finanțat de către CEE Trust, care se va derula în perioada aprilie 2010 – ianuarie 2011. Asociația Colors a selectat 28 de bloggeri și lucrători din ONG-urile din Brașov și Sibiu cu scopul de a identifica lucrurile pozitive și culorile din comunitate. Eu si Ada am fost intr-o echipa. Am avut de fotografiat frumusetea centrului istoric din Brasov. Am fost foarte incantate deoarece am batut si toate magazinele! Din pacate, vremea nu a tinut cu noi, dar chiar si asa, am fost toata ziua pe afara. Am stat intr-o viluta tare draguta, cu nume sugestiv> Casuta din povesti! Distractie mare, dar sa nu uit de mancarea gatita de Lucian. Ca la mama acasa, sau chiar mai buna! Eu, ca de obicei, am avut chef de zbantuiala, dar toata lumea vroia distractie ca batranii, la gura sobei. L-am convins pe sotul meu si 2 studenti si am iesit. Dar sa vezi ghinion. Iesim intr-un local din buricul targului si cand asteptam si eu sa se termine meciul si sa inceapa distractia, ne-au pus nota de plata pe masa, fara sa o cerem in prealabil. Vroia sa inchida ca era prea putina lume si ne-au dat de inteles. Dar ne-am intors la vila si am facut tot felul de nazbatii pana pe la 5 dimineata. Mai vreau astfel de distractii. Daca vreti si voi sa participati la astfel de !orgii educative! aruncati un ochi aici. Normal ca nu am ratat bunatatile din Brasov si am mancat si multe chestii gratis la un targ lunar organizat in Piata Sfatlui. Poroduse ecologice. Yammi!

