Daca ma itnrebati acum vreo 10 ani ce vreau sa devin in viata, va spuneam foarte ferm ca-mi doresc o viata tumultuoasa ca a lui Marylin Monroe. Era convinsa, iar moartea mi-o imaginam ca si a iei> supradoza. Nu neaparat de cocaina, ci de antidepresive sau alte medicamente cu efect halucinogen. Intre timp, se pare ca mi-am schimbat optiunile, m-am casatorit, pana acum o singura data!, am copil, iar viata mea e cat se poate de normala. In continuare imi doresc o moarte roz, cu sicriu roz si foarte popmpoasa. Revenind c u picioarele pe pamant, faceam referire la cazul Madalinei Manole, care s-a sinucis. Toti care au iubit-o, au blamat-o. Nu mi se pare corect, se pare ca suferea de depresie. Eu o inteleg, dar nu pot spune ca sunt de acord cu gestul ei. I-am vazut pe multi care si-au dat cu parerea, dar pana acum n-am auzit pe cineva sa aduca in discutie de depresia posta partum. Eu am avut mari probleme cu ea! O sa va poveste de asta intr-u alt articol. Despre morti, numaiu de bine! Sa te odihesti in pace Madalina, si sa stii ca cineva nu te condamna pentru gestul tau!

