Vi s-a intamplat vreodata sa nu va placa o persoana din diferite motive, dar niciodata sa nu-i spuneti acest lucru pentru a nu o face sa sufere? Mie mi se intampla foarte des in ultima vreme. Vreau sa fiu finuta…desi de felul meu spun verde-n fata. In ceea ce priveste relatia cu angajatii, am realizat ca asta-i un lucru foarte rau. Oricat de prost ar fi fost vreodata un angajat de-al meu, nu i-am spus niciodata asta. Am mers pe principiul ca daca-l lauzi si incerci sa-l inveti, omul se va indrepta, iar daca-i vei spune ca-i prost, va ajunge sa se comporte ca atare. Dar na, stiti cum e cu facerea de bine. Ca dupa ce la un moment dat nu se mai poate si seful mai mare zice pas, el pleaca cu gandul ca el era cel mai bun si ce-a avut lumea cu el. E o mare dilema pentru mine. La fel si cu persoane din alte anturaje. Incerc sa le evit, decat sa le spun ca nu-mi face placere sa discut cu ele. Voi cum procedati?

