Dragii mei, astazi o sa va dau doua vesti. Una buna si una rea. Cea buna e ca am un samburel in burta care creste, acum cica e cat un bob de strugure!, iar cea rea este ca mi-au iesit analizele foarte proaste. Dar le voi repeta, ca dr de familie zice ca daca intr-adevar ar fi hemoglobina chiar asa de mica ar trebui sa fiu galbena ca lamaia, cu buzele albe si probabil n- mai continuat… si cu un picior in groapa. Luni merg iar sa le fac. Pana atunci, desi nu sunt deloc adepta medicatiei naturiste, mi-am cumparat din piata sfecla rosie, carne de vita, ridichi. Asa cum fac toti cei care afla ca sunt pe moarte! Sper insa sa ma tina, ca trebuie sa o fac pentru samburel, o sa mananc si clante de usa ca sa am fier!
P.S. Daca analizele ies tot asa, o sa am nevoie de sange, asa ca pregati-va! Sunt primitoare, am grupa de sange AB, asa ca pot primi de la toate grupele. Sa speram ca nu va fi cazul.

