Mai faceti un copil? Sunteti nebuni? Cam astea aud in ultima vreme de la o parte dintre cunoscuti si nu numai. Parca paritnii lor au fost nebuni cand i-au facut pe ei si pe fratii lor. Si-ar fi dorit sa aiba frati cu 10 ani mai mari? Eu cred ca o diferenta de 2 ani este super ok intre frati. Au preocupari comune, etc. Si apropo, nimic nu-i mai frumos ca atunci cand te trezesti dimineata alaturi de puiul tau care in urma cu cateva luni te lovea in burtica, apoi iti gandurea si acum te striga mami si tati. E un ghemotoc plin de energie si viata, de bucurie si voie buna. Dar acel ghemotoc te poate extenua. Iti doresti sa mai ai libertate, sa pleci un week-end alaturi de sot de nebuni, asa ca pe vremuri. Dar nu mai poti si uneori nici nu mai vrei. Crezi ca daca i se intampla ceva este pentru ca n-ai fost langa copilul tau. Asta mi s-a intamplat in acest week-end cat am fost la Paltinis. Stiam ca are diaree inainte sa plecam si parca mi se rupea sufletul. A ramas cu bunicii si m-am gandit tot timpul la ea, in fiecare minut. Apelam la bunci doar in cazuri extreme si ei sunt singurii care ne mai ajuta din cand in cand. Acum va mai veni pe lumea inca un bebe, in curand. Va fi din ce in ce mai greu, dar si mai frumos. Chiar ne gandim la o persoana care sa ne ajute cu micutii, deoarece cred ca nu e foarte ok sa neglijezi viata de cuplu.

