Karina se simte mai bine, iar niste vitamine foarte ieftine, Vi-Sol,se pare ca fac minuni. Papa toata ziua, iar eu sunt in culmea fericirii. Daca as mai fi si intr-o tara calda, cu burta la soare, ar fi perfect. Pana atunci ma multumesc sa stau in casa la 23 de grade Celsius! De cate ori ma gandesc la caldura, mare, soare, nu pot sa nu-mi aduc aminte de prima aniversare a sotului meu pe care a petrecut-o cu mine! Mereu si mereu imi revine in minte… Era 17 iunie, 2006. Cladura mare, mare iubire pe noi. Era ziua lui Calin. Am decis sa mergem la o pensiune in Sarata Monteoru. Zis si facut. Acolo am mers la strandul cu apa sarata, am stat toata ziua la soare. Cum era indragostit nevoie mare, Calin nu mi-a zis nicio secunda ca lui nu-i place soarele. Ne-am facut ca racii, iar seara in camera mi-am dat seama ca el suferise niste arsuri solare, la propriu. A ramas cu semnele pe viata, dar si cu amintirea zilei lui de atunci! Asa ca, de atunci, se fereste mereu de soare. Si nu stiu cum se face, ca persoanele pe care le cunosc mai nou, toti prefera muntele, serile linistite la povesti acasa si nu in club. Se pare ca eu sunt oaia neagra, ca nu pliez nicicum. Va atasez o poza de atunci, cand Calin inca zambea…Iar eram asa slaba, ce vremuri…parca au trecut multi ani, desi sunt doar 4. Dar s-au intamplat atat de multe…Multe lucruri frumoase…

