Week-end-ul asta a fost unul foarte incarcat. Am facut casting pentru viitoarea bona. Am primit zeci de telefoane in urma anuntului dat in ziar. Am decis sa ne intalnim cu 5 dintre ele. A fost destul de haios, obositor…ca itnalnirile cu oamenii. Si pentru cine ma intreba daca au venit blonde cu sanii mari, trebuie sa le spulber visul…am selectat o pensionara. De fapt, asta ne-am si dorit, cineva mai in varsta, serios, etc. Au sunat doar femei, bineinteles, deoarece in Romania se pare ca meseria de bona este doar pentru femei. In fine, sper sa fi facut alegerea perfecta, oricum voi fi si eu prin preajma, numai ca nu prea mai am voie sa o ridic pe Karina in brate, creste samburelul, tot mai obosita…Trebuie sa va dau totusi cateva informatii din culisele castingului. A venit o femeie de religie mormona, raritate ca am itneles ca sunt doar vreo 50 in tot Sibiul, bunicute care incercau sa impresioneze prin faptul ca stiu sa gateasca original, ca la mama acasa si altele cu multa experienta…dar de viata…poate.

