In urma cu ceva timp cautam o crema de fata si asa am descoperit concursul de pe blogul Mihaelei care mi-a facut o mare bucurie. Oferea gratuit, pentru testare, o crema in premiera. Este vorba despre concentratul protector si hidratant de la 3Chenes. Am primit crema acasa si sunt tare bucuroasa. Este primul conucurs pentru bloggerite la care ma inscriu si castig. Blogul si Mihaela mi-au facut o mare bucurie. Am testat aseara pentru prima data crema. Si este exact ca in descriere. Are o textura fina si parfum floral subtil. Pentru cele care nu au auzit inca de acest produs vi-l recomand cu caldura si o sa va tin la curent cu efectele sale asupra tenului meu. Deocamdata nu amf acut nicio reactie adversa, iar pielea este catifelata. O sa va dau cateva detalii despre continutul sau. Reinnoire celulara , hidratare , regenerare si protectie antiradicali liberi sunt efecte obtinute datorita ingredientilor prezenti : canepa , susan , jojoba ( efect antiage ) , KOLLAREN® ( fermitate / reinnoire celulara ) , siliciu ( antiradicali liberi / restructurant ) , nalba , anason ( hidratare ) . Rezultatul obtinut : stergerea ridurilor , confort si stralucire. Mihalea mai pregateste concursuri, asa ca fiti pe faza si urmariti-i blogul! O sa revin cu poze cu tenul meu dupa cateva zile de folosire a noului produs.

