Am primit o leapsa de la Claudia sa ma activez. Adica sa-mi activez blogul, sa postez ceva. Ideea de fapt ii apartine lui Ciprian, care a venit cu ideea sa promoveze blogurile cele mai active in ultimele 24 de ore. Adevarul e ca in ultima perioada sunt foarte inactiva. Din toate punctele de vedere. Am o lene care nu are criteriu de masurare. Chiar si bona, care are cu aproape 40 de ani mai mult ca mine, are o energie debordanta. Vine uneori de acasa pana la noi pe jos, si sunt vreo 4 kilometri, tot timpul are chef sa o scoata pe Karina la plimbare. Imi face bine atitudinea ei, dar eu tot legumita sunt. Si am o durere crunta de cap de cateva zile. Poate si din cauza ca nu prea ies afara. Mi-e dor de vremurile cand lucram la Ziarul de Vrancea si din 10 ore cat lucram pe zi, vreo 6 eram numai pe teren. Tin minte ca ma duceam pe jos pana la Spitalul Judetean din Focsani chiar si de cate 4 ori pe zi. Pe jos de la redactie pana acolo. Era mai bine. De exemplu postarea asta am icneput s-o scriu de ieri, dar n-am fost in stare s-o termin. Trebuie sa-mi revin. Trebuie sa dau leapsa altor 5 bloggeri, asa ca ii provoc pe Anna, Ada, Andy, Bianca si Roxana.

