M-am obisnuit sa nu-mi cedeze nimeni un scaun in autobuz desi se vede clar ca-s gravida, sa se bage in fata mea la supermarket desi e casa cu prioritate pentru femei gravide si copii mici. Stiu ca o parte dintre oameni sunt niste needucati, dar ca sa ma cert la cutite cu un taximetrist pentru ca din biberonul cu apa al Karinei picurase niste apa pe presurile de cauciuc ale masinii, mi se pare strigator la cer. Sambata m-am dus cu o prietena si cu fiica mea la Zoo. La intoarcere, am chemat un taxi de la firma 924. In cateva minute s-a prezentat un domn, cu indicativul 268. A fost destul de amabil, ne-a ajutat sa bagam caruciorul etc. Pe drum, Karina a cerut apa. Prietena mea scos biberonul si nu si-a dat seama ca in capac era putina apa. Si cateva picaturi au curs pe jos. Nu am sters deoarece era doar apa plata. Si dupa ce-am lasat-o pe prietena mea acasa, a inceput un scandal monstru pentru picaturile de apa. A inceput sa-mi scoata ochii ca puteam sa-i dau fetitei sa bea si fara sa vars pe jos si ca el mi-a oferit conditii de 5 stele si ca ma roaga sa-i sterg pe jos. I-am zis ca nu scrie nicaieri si ca daca si-a pus masina la dispozitie pentru taximetrie trebuie sa fie constient de riscuri. Cand i-am mai zis si de replica clientul nostru, stapanul nostru, a sarit ca ars. Ca el nu itnelege asta. In fine, dupa ce am sters cu un servetel umed, a inceptut sa tipe dupa mien cand am coborat ca n-am sters. I-am facut reclamatie la firma 924, desi am vazut pe bon ca e PFA deci masina e a lui, dar astept sa ma sune directorul de la 924 sa vad ce masuri a luat in legatura cu el.

