Sunt mandra ca m-am nascut in Orasul Unirii, Focsani. Desi am ales sa ma mut, gandul meu a ramas tot la Piata Unirii, acolo unde ma jucam in copilarie. Am multe motive sa fiu mandra ca m+am nascut si am crescut in Romania, insa si foarte multe nemultumiri. Cum as putea fi multumita cand cei aflati la conducerea tarii au decis sa-mi taie din banii pentru cresterea copilului, cand un jurnalist din Marea Britanie castiga de 20 de ori mai mult ca mine, avand in vedere ca preturile la mancare sunt mai mari in Romania? Am incercat si alte tari. Putini stiu ca inainte sa incep facultatea am mers sa muncesc in Italia. Imi imaginam cainii cu colaci in coada, adica eu credeam ca voi castiga in 3 luni cat sa ma intretin toata facultatea. De unde…am dat peste niste oameni care desconsiderau oameni, nu neaparat ca erai roman. Am descoperit romani care spuneau patronilor ca la ei in tara nu este curent electric si dorm in colibe doar pentru a impresiona si a mai stoarce un ban in plus.Cred ca tine de om, nu neaparat de nationalitate. M-am intors cu un gust amar si toti se mirau cum de vreau sa ma intorc in tara. Le-am spus ca eu imi doresc sa studiez si sa+mi fac o cariera in tara.Mi-am indeplinit acest vis, dar acum ca am realizat acest lucru, imi doresc mai mult, iar in Romania e aproape imposbil. Trebuie sa fii politician sau sa ai pile si relatii. Nu-s genul…Revenind, indeea titlului ii apartine lui Ciprian care s-a gandit sa mobilizeze bloggerii si sa fie mandri ca sunt romani. Cititi aici mai mult.

Cu ocazia Zilei Naţionale a României, 1 DECEMBRIE 2010, bloggeri din Sibiu, membri ai O.N.B.R (Organizaţia Naţională a Bloggerilor din România), lansează invitaţia tuturor românilor de a spune la unison „La mulţi ani, România!”.

Scopul acestei actiuni este de conştientizare a valorilor naţionale autentice, de întărire a spiritului naţional şi de regasire a identităţii naţionale. Obiectivul nostru este acela de de stimulare şi mobilizare a cetăţenilor români, a bloggerilor din blogosfera locală şi naţională, prin cele două acţiuni de solidaritate, în mediile offline şi online.

În data de 1 decembrie 2010 bloggerii sibieni vor publica un articol pe blogul personal numit „SUNT MÂNDRU CĂ SUNT ROMÂN!”. Acesta va fi completat de un banner de susţinere a campaniei.
Fiecare blogger va argumenta în postarea respectivă raţiunea pentru care se mândreşte că este român. De asemenea, fiecare blogger, implicat în proiect, va împărţi în data de 1 decembrie 2010 cu ocazia Zilei Naţionale a României, 92 de stickere (92 de ani de la 1 decembrie 1918) cu bannerul de susţinere a campaniei „SUNT MÂNDRU CĂ SUNT ROMÂN!” sibienilor care sunt mândri că sunt români.

Proiectul este susţinut de printcenter.ro şi smartgifts.ro . Organizaţia Naţională a Bloggerilor din România are ca scop susţinerea, promovarea şi dezvoltarea blogosferei precum şi a comunităţilor online, din care fac parte pentru a-şi atinge potenţialul lor maxim de-a lungul existenţei acestora.

