Dupa ce m-am numarat printre norocoase cand am fost aleasa sa testez pe propria piele crema anti-rides de la 3Chenes, draga de MIHAELA mi-a facut din nou o surpriza. Chiar de Mos Nicolae mi-a trimis spre testare uleiul Prodigieuse de la Nuxe. Sunt foarte incantata cum miroase. Parca seamana cu un parfum de pe vremuri, iar eu sunt fana. Are o consistenta placuta si nu lasa pielea chiar uleioasa. Pielea de pe burtica mea care are inauntru un bebe de 19 saptamani s-a declarat multumita, a fost mai destinsa! M-am dat si pe fata seara, iar dimineata pielea era catifelata si nicidecum unsuroasa. Asadar, este o esenta tare in sticluta mica! O sa va spun si sa va arat efectele dupa doua saptamani de folosire. Pana atunci, cele care vreti sa va incercati norocul, intrati pe blogul Mihaelei, Frumusetea este in natura ta, deoarece mai are la dispozitie doar cinci bucati de ulei fermecat!

