De cand sunt in Sibiu am incercat pe cat posibil sa evit clinica Polisano. Medicii sunt tot timpul grabiti, preturi exagerat de mari la consultatii si analize, iar programarea se pare ca nu are niciun cuvant de spus. Dar inainte de sarbatori inima mi-a luat-o razna, a inceput sa bata cu 130 de batai pe minut! Si-a trebuit sa merg la cardiolog. Singurul pe care-l cunosc este profesorul Ioan Manitiu, fostul director al Directiei de Sanatate Publica din Sibiu. L-am sunat si mi-a spus ca are program la Polisano si sa vin la sapte seara. Zis si facut. La rand mai asteptau o femeie la vreo 90 de ani cu fiica, o tipa la vreo 20 si ceva de ani si inca o graviduta. Cand a iesit tanara, doctorul striga sa intre doamna gravida, adica eu, care-l sunasem. Si a inceput fiica babei care statea la rand sa faca spume, sa urle ca ce mama ei are 90 de ani si ca n-avem respect. Eu si sotul celeilalte gravide am incercat sa-i explicam ca gravidele au priopritate si ca n-am venit de bine. Nimic. Se imbrancea peste mine sa intre, chiar m-a impins, iar eu ii zic doctorului sa decida cine sa intre. El sta, se suceste si cica sa intre baba. Na, bravo, domnule doctor, incurajeaza tatele care se imbrancesc la usi, cozi, peste tot. Iar pentru conducerea Polisano, inca o bila neagra. La toate cabinetele trebuie afisat ca gravidele au prioritate. Si dupa un timp a iesit baba cu fiica sa. A nu intelege ca am ceva cu persoanele in varsta, dar parca prea li se pare ca toata lumea trebuie sa li se inchine. Fac o paranteza si va povestesc o itnamplare din autobuz, cand o doamna in varsta mi-a sugerat sa-i cedez locul si i-am spus ca-s insarcinata, iar ea mi-a raspuns ca ce si ea a fost de doua ori. Poftim cultura! Revenind la intamplarea de la Polisano, nu m-am putut abtine sa nu-i spun ceva tantutei cand a iesit si am intrebat-o daca i-a spus doctorul ca mai traieste o suta de ani. Apoi am itnrat si daca initial n-a avut rabdare sa mai astepte 10 minute pana ma consulta, a stat in schimb la usa cabinetului tot atat timp ca sa ma injure si sa-si faca o suta de cruci pentru nesimtirea mea. Si apropos, ea avea programare de la 7.30 si venise cu o ora si ceva mai devreme. Deci avea treaba multa acasa…Atasez o familei incare cica Polisano incurajeaza sa faci copii…

