De curand, mi s-a spus ca nu sunt tocmai o femeie moderna pentru faptul ca nu vreau sa conduc masina. Lucrul asta m-a pus pe ganduri. Ce inseamna mai exact sa fii o femeie moderna?Adica sa-ti calci peste nsite temeri sau peste niste principii doar pentru a fi modern. E ca si atunci cand te-ai imbraca cu haine care nu-ti plac doar pentru a fi la moda. Nu stiu ce sa zic. Eu cred ca putem vorbi despre evolutia femeii, adica are dreptul sa voteze, are dreptul sa obtina functii de conducere. Am mai auzit chestii de genul ca daca mai folosesti matura, nu esti emancipata. Ok, bine. Dar cate femei din ziua de azi isi permit sa fie moderne. Adica sa aiba bani sa-si angajeze menajera, bona la copii si bucatareasa. Eu cred ca mutle femeie si-ar dori asta, dar sa nu uitam ca in continuare femeile sunt mai prost platite. Asa ca, trebuie sa fim moderne si sa murim de foame in mizerie, doar, doar sa nu fim percepute invechite. Eu recunosc ca nu sutn tocmai o gospodina asa cum scrie la carte. De exemplu, prefer sa merg la birou decat sa fac mancare si curatenie. Dar nu stiu daca asta inseamna ca sunt o femeie moderna. Doar ca anumite acitivitati mi se par lipsite de sens. De cand sunt insarcinata toata lumea are grija de mine! Apreciez. Dar doar cu vorba. Adica sa nu cumva sa faci aia, sa nu cari aia si lista continua. Dar cine naiba sa le faca. Recunosc ca ma mai ajuta bona, iar sotul nu este un tip tocmai pretentios, dar parca nu poti sta asa cu mainile in san, doar ca ai idei preconcepute. Nu sutn de acord nici cu femeile asa care fac lucruri gospodaresti intr-un mod exagerat doar pentru a impresiona. Taica-miu are o vorba, ti-am luat aspirator si tot la mana speli. Adica femei care au posibilitatea sa-si usureze munca, dar care vor sa para eroine. Adica tin masina de spalat pe post de bibelou si spala la mana, au masina de spalat vase, dar continua sa le spele la chiuveta…etc.

