Dupa ce am laudat si ne-am minunat cat de rezistenta este Karina, fiica mea, la boli, uite ca a prins-o si pe ea. Dar rau de tot. Dupa ce sotul meu a fost virusat, se parea ca am avut noroc si am scapat nevatamate. De unde. Karina s-a imbolnavit si ea rau si a trebuit sa ne internam. M-am procopsit si eu de la ea dupa vreo 3 zile, dar la mine cred ca e ceva mai usor. Si dupa aproape o saptamana de stat in sptial, ne-au externat ieri, insa Karina e doar mai bine, nu vindecata in totalitate. Ne-au lasat acasa cu conditia sa o mai aducem 2 zile la spital, la injectii. Asta deoarece spitalul e supraaglomerat din cauza numarului mare de copii cu viroza. Colac peste pupaza ni s-a mai imbolnavit si bona. Mama ei de raceala, ca ne-a dat atatea batai de cap, sper sa se vindece Karina mai repede. Asa ca feriti-va de oameni care dau semne de raceala si, desi pare exagerat, folositi masti de protectie la locul de munca daca aveti colegi bolnavi. Nu e de gluma!

