In ultima perioada vad tot mai multe anunturi la rubricile de mica publicitate cu vanzarea de rochii de mireasa. Acum criza, criza, dar totusi de ce nu-si vand covorul? Nu vanzarea rochiei mi se pare ceva ciudat, e ok, mai ales ca ce sa faci cu ea in sifonier. Altceva nu inteleg. Cum de atunci cand o cauta, fac istericale, trebuie sa alerge dupa ea cu cateva luni inainte, sa o gaseasca pe cea potrivita. Adica parca nu mai itneleg rostul aceste nebunii, daca apoi te decizi s-o vinzi. Vad lucrul acesta ca vanzarea unui obiect oarecare. Cred ca daca tu cauti ceva unic, atunci inseamna ca te reprezinta, nu-i ca o pereche de sosete pe care le arunci dupa ce s-au uzat. Eu, sincer, nu mi-am cautat rochia perfecta, ci una cu care sa ma simt bine si care sa ma reprezinte. Spre rusinea mea nici acum nu m-am dus cu ea la curatatorie! Dar tot n-as vinde-o, e ca si cum as vinde fotografiile de la nunta. Cineva ma intreba de ce nu-si scot si mirii costumele la vanzare. Raspunsul e simplu: cred ca daca nu-i un costum sofisticat il mai pot purta si la alte evenimente.

