De curand am aflat ca taticii au voie sa asiste la nasterea copilului lor la Maternitatea Sibiu. Stiu deoarece m-am documentat pentru un articol ce va fi publicat in ziarul Sibiu100%. M-am bucurat sa aud acest lucru, mai ales ca Stretean, seful Clinicii de Obstetrica Ginecologie este un medic mai rigid. Nu ma gandeam sa fie acord cu acest lucru. M-a pus totusi pe ganduri aceasta situatie. As vrea oare sa-mi fie sotul alaturi, mai ales ca eu vreau sa nasc natural? L-am intrebat si pe el, pare de acord, chiar incantat. Pentru ca am trecut printr-o prima nastere traumatizanta, ma rascoleau amintirile si ma gandeam daca mi-ar fi fost de folos in acele momente. Nu stiu ce sa zic. Mai am timp sa ma gandesc. Dar nu foarte mult. De Paste ar trebui sa nasc.Nu stiu daca mi-e teama, ba cred ca-mi e mai tare decat prima data. Pentur ca stiu ce ma asteapta. Dar sper sa nu mai am parte de doctori care sa se urce cu coatele pe burta mea ca sa iasa copilul, cel/cea mica sper sa nu mai ramana blocata intre oase si sa se loveasca la capusor si cel mai mult imi doresc ca bebele sa suga la san si sa vina pe lume la termen.

