In cautarea unui loc de munca in tara, dar mai ales in strainatate, tot mai multe tinere opteaza pentru un job de bona. Multe dintre ele cred ca daca si-ar gasi un astfel de loc de munca, ar fi mana cereasca deoarececonsidera ca a sta cu un copil nici macar nu se considera ca lucreaza, ci e o placere. Din pacate realitatea este alta. A sta cu un copil inseamna responsabilitate, rabdare si multa daruire. Pana sa am coopii si eu credeam ca e ceva floare la ureche, dar acum, pusa in fata faptului implinit, cred ca e ceva foarte serios, care te seaca de energie. Si vorba aia, e copilul meu, dar cred ca daca as avea grija de al altuia, mi-ar fi de o suta de ori mai frica. Asta deoarece ti-e frica in orice moment ca se poate intampla ceva, ca se loveste, ca nu-i convine mancarea pe care i-o faci. Sa nu mai vorbim ca trebuie sa ai multa rabdare. Cred ca sunt oameni facuti sa stea cu copiii, care au acest dar, nu contest, dar aceia sunt putini. Nu stiu daca as avea incredere intr-o tanara care-mi spune ca vrea sa stea cu un copil doar pentru ca-si doreste si ea copii. Cred ca acest lucru trebuie privit pe toate partile si analizat, nu e chiar asa de simplu. Uneori mi se pare ca era mai usoara o zi de munca la serviciu, decat sa am grija de fiica mea. Te extenueaza, insa si satisfactiile sunt pe masura. Trebuie sa recunosc, eu stau mai prost la capitolul rabdare!

