Dupa muult timp in care n-am mai intrat in hipermarketul Real din Sibiu, am fost nevoita sa iau ceva acum vreo doua saptamani. Eram cu Karina la plimbare la sahul din mall, preferatul ei, si-mi trebuiau cereale pentru ea. Am itnrat in Real, ca era mai aproape. Se pare ca n-am pierdut nimic de la ultima vizita. Aceeasi tarani, aceleais vanzatoare pline de aur la mana care nu stiu pe ce lume traiesc, dezorganizare la case, produse fara cod de bare si multa nesimtire. Am retrait aceleasi momente ca pe vremea sarcinii cu Karina. La coada la o casa prioritara, adica au acces persoanele care au mai putin de 10 produse, femeiile insarcinate si persoanele cu handicap. Normal ca nu se tinea cont de acest lucru, iar domnisoara de la casa nici macar nu stia ca vine poduse la o casa prioritara. Si ca sa nu mai stau la coada, l-am lasat pe Calin sa puna produsele pe banda si am mers sa fac reclamatie.Am completat un formular si mi s-a spus ca voi fi sunata in maxim 48 de ore. Care s-au facut doua saptamani….Abia astazi m-a sunat o domnisoara care-si cerea scuze, dar nu pentru ca nu instruieste personalul ci pentru educatia casieritelor. Halal management la Real! Adica faptul ca am fost sunata asa tardiv indica proasta organizare si faptul ca nu sunt interesati de clientii lor si de gradul de multumire al acestora. rea

