Cred ca nu am mai avut asa mari emotii nici cand am mers eu prima zi la scoala. In aceasta dimineata mi s-a rupt sufletul in doua. Karina, fiica cea mare, care luna aceasta face 2 anisori, a mers la Gradinita Licuricii din Sibiu. A dus-o tati, deoarece eu a trebuit sa stau cu cea mica. Parca a presimtit ceva. S-a trezit la 6 si cu greu am reusit sa o adorm. Apoi cand trebuia sa se trezeasca, nu mai vroia. I-am pregatit saculetul cu emotii, iar cand tati mi-a zis ca plangea acolo, mi s-a facut inima cat un purice. Ma gandesc numai la ea, desi trebuie sa fiu relaxata ca sa o pot alapta pe Victoria, care vrea numai in brate.Multi au intrebat de ce o dam asa devreme, insa explicatia e simpla: bunicii de la Vrancea vor pleca in curand si nu ma pot descurca cu amandoua, mai ales ca in aceasta perioada Karina este foarte geloasa pe surioara nou-venita in familie. Mai exista varianta unei bone, insa Karina ar fi stat tot acasa, iar gelozia o macina. Innebuneste cand ma vede cu cea mica in brate. Sper sa reuseasca educatoarea sa o convinga sa stea la gradi!

