Am lucrat o perioada la ziarul Cancan, am scris zeci de articole cu vedete mondene, am exagerat, am mai pus de la mine si tot asa. Pentru ca la Sibiu nu prea sunt vedete, nu prea ma puteam lauda cu stiri de senzatie, iar cele pe care le dadeam erau reale. Ma interesa ca stirile sa iasa, sa atraga. Nu prea m-am pus in pielea personajelor, pana la urmei urmei eu sunt ziarist, nu trebuia acum sa le plang de mila daca i-am prins in timp ce se sarutau cu amantul (a). Dar azi am primit un telefon si din una in alta, tipa ma intreaba daca sotul meu are amanta! I-auzi. O intreb ce-i veni si cica pai scrie in ziar. Fir-ar al naibii zic, bine ca a aparut si in ziar si eu nu stiu. Dar m-am dezumflat cand am vazut unde scria. Un coleg de breasla, ziarist, pe care sotul meu l-a sprijinit, a decis sa se razbune, doar pentru ca Marius Albin Marinescu, ziaristul cu pricina, a fost declarat de instanţă colaborator al fostei Securităţi, iar sotul meu a scris despre acest lucru pe blog. Mi-am amintit de articolele scrise si ma gandeam ca unii unele aveau de suferit de pe urma acestor articole care de cele mai multe ori sunt doar distorsionari ale adevarului. Si pentru ca sotul meu a scris de amantele de la Universitatea Lucian Blaga Blaga din Sibiu pe blogul Podul Minciunilor si el a furat textul si l-a publicat in ziarul sau, acesta s-a gandit cum s-l intimideze pe sotul meu sa nu-l dea in judecata. Cititi aici cu precizarea ca sotul meu i-a coordonat campania electorala cand acesta a candidat la Primaria Sibiu si asa au devenit acum „prieteni”!. Ar fi multe de zis despre el, dar cei care mai au inca ceva creier si constiinta si se pot abtine fara valium, sa stea in banca lor. Asta fac eu. Citit mai departe ceva franturi din text. „A încercat să-mi bage pe gât şi amanta, una urâţică, cică „voluntară”, dar care… trebuia plătită. A vegetat la sediul P.N.Ţ.C.D., vorbind ore întregi la telefon, pe banii noştri, cu „voluntara” aceea cu faţa adunată ca de maimuţică”. Hmmm, asta e doar o particica de text, iar daca nu l-as fi stiut pe sotul meu, poate mi-ar fi dat de gandit. Dar nu merita nici macar citite aceste randuri.Stati ca in incheiere trebuie sa va spun ca dupa ce probabil s-a mai calmat, a scris si despre mine. Acum, dacă doamna nevastă tot a născut, poate îşi face timp pentru nişte meditaţii la limba română cu soţiorul, mai ales că Liliana Nenciu, cum o chema ca domnişoară pe soţia „deontologului”, este o ziaristă autentică şi talentată. Eu, personal, aşa o văd, chiar dacă doamna se va revolta citind aceste rânduri, din spirit de solidaritate faţă de soţul său”. Nu m-am revoltat domnule Marinescu, doar m-am amuzat si cred ca sunteti un candidat excelent pentru tabloide!